14 Aralık 2009 Pazartesi

sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex

Merhaba Arkadaşlar son zamanların popüler konularına bir yenisi daha eklenmiş bulunuyor. Yeni konumuzun adı ise sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex. Yine diğer konularda olduğu gibi sizide son patlayan bomba hakkında ilk olarak ben bilgilendirmek istedim. Şimdi gelelim aklımızdaki soruların cevaplarına nedir bu sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex ? ne işe yarar ? yenilir mi ? içilirmi ? giyilirmi ? Arkadaşlar her nekadar sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex hakkında çeşitli söylentiler olsada işin aslı sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex japonyada kyoto adlı bir takımda 10 numara pozisyonunda oynayan bir oyuncunun ismidir. sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex isimli arkadaş son dönemlerde oynadığı futbol ve attığı gollerle adından sürekli söz ettirmekle beraber. Sevgilisi ile çekilmiş olan skandal videolarıyla dünya gündemine bomba gibi düşmüştür. Biliyorum şimdi bir çok kişi sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex hakkında yalandan yazılar yalandan videolar koyacak. Ama ben işin aslını anlatıp üstümdeki yükten kurtuldum. Bana inamayanlar varsa hala içinizde buyrun size videosu bakın izleyin. Doğrumu? değilmi ? İyi seyirler!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Burda Sohbet Edelim ;)


Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger