14 Aralık 2009 Pazartesi

sexsili718

Arkadaşlar özlü sözler vardır ya hani her dilde. İşte bu sexsili718 de bir dile soradan kaynak olmuş bir kelime kalıntısı işin aslını sorarsanız. Ne alakası var kardeşim sende boş yazı yazmaya bıkmadın diyenler var hala. bunu biliyorum ama hiçte dert etmiyorum reklamın iyisi kötüsü olmazmış. Hakkımda iyi konuşanda kötü konuşaNda aslında bana hizmet ediyor farkında olmadan. Peki bunlar saçmalık mı ?bence hayır google amca bir kelime atıyor ortaya. Herkes birbiriyle yarışa giriyor ne yalan atsam diye. Milleti kandırmak için oysaki ben doğaçlama biraz mizahi bir dille ele alıyorum bütün konuları. kimisi için ufak bir gülmsem kimisi için öfke kaynağı olsada yazılarım. Ben yinede beni takip edip iki satır da gülelim be aBİ diyenler için devam edicem yazmaya saygılarımla1..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Burda Sohbet Edelim ;)


Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger